Never forget it


Helo assalamualaikum

Seperti yang dijanjikan dalam perjanjian sebelum peperangan akhir tahun, aku akan update blog . Dan skrg tiba masanya. Dulu waktu 2011 aku tak suka  2012. Dan bila dah habis 2012. Aku rasa......Aku nak balik 2012. *regret*.............Dan tahun ini aku rasa paling sedih gila nak tinggalkan.



Sebab ye. Satu. Bakal bakal SPM sedang berjuang demi negara techenta. Eceh. Batch 95 kan sporting, kreatif. Tak kan tak rindu kot uolls. Jamuan raya, jamuan raya haji, jamuan asrama, jamuan birthday dari bulan 1 sampai bulan 10. Aku takkan lupa semua tu. Those are my new experiences.  *lap air mata*







Dan ahli ahli DORM AISYAH HEBAT. Aku rindu korang. Bebenda yang kita buat bising dalam dorm, cerita hantu, baling2 bantal. hahahaha tidur bawah lantai hampar toto, jamuan dorm, lagu dorm aisyah yang kita cipta. Banyak...sangat. Nak list memang tak boleh. Ya,thn dpn mmg tak sama dorm dah *cedih* Bebudak 2 ali 2012 yang annoying. Suka menyanyi kat kelas. Ah!!!! Never forget it. Thanks to Allah.

No comments: