1 aburn partaaay 2011

Ni 1 abubakar. Ramai yang takde. kbye.
Assalamualaikum!  Hai !



Okay.  Entry ni diubah sikit menjadi panjaaaang sikit. Biar otak korang berfungsi sikit. muhaaha. Pada tarikh 29 November, aku dan adik beradik aku yang berjumlah 25 Orang datang dekat Nando,SACC Mall. Memang ah gempak ah. Mereka adalah siblings blink blink saya yang  saaaaangat saya sayangi dan sanjungi. Tanpa  mereka, saya tak akan hidup sebahagia begini *tacing sikit weyh* Tahun depan, taktahu lah aku boleh gumbira ke tak. Sebab Aburn saje yg boleh membahaaaaagia kan saya. Dorang ada banyak ragam maa. Ada yang hot tapi pendiam, ada yang bising sambil loyar buruk *nazronn* , ada yang comel comel gitu, adaa yang kecoh seperti aku, pah and etc, ada yang terrrrrrlalu bijak like Luqman. Tapi dia tak dtang pulak sobbs.  *dia budak laki yang paling baik kat dlm kelass. sobbs* , ada yang alim & baik. and adaaaa yangg........ k banyak lagi !! Semuanya brother and sista aku ni. Syangg gilaa aburn <3 sobbs...


Macam ni act, budak form 1 kene ambik duit 100 tu kan waktu haritu jugak. Kene bawak makbapak. Fara dah pegi dah. Aku tanya dia mcm mana , dia cakap kene naik pentas dengan ibubapa. aku mcm "what???!! , naik pentas ??" Aku memang nervous kalau naik pentas.  Then, aku pun pegi laa jugak dekat dewan. Tengok tengok takde org pun. Tapi cikgu2 ramai la. OMK ! Ya Allah, semua tu takpyah rupanya. Ambik duit then balik. Senang sngat.  Then , waktu tu dah pukul 10 lebeh tak silap. Jamuan tu pukul 11. Aku pun tukar baju dekat surau. Kecoh ni bro. Masuk suau je aku dah mula dah behaviour aku yang pelik tu. Aku melompat lompat , mejerit jerit sebaaaaab rindu gilaaa kat surau. Sebab banyak kenangan manis dan pahitku disana :')
Then pegi laa Sacc. Sambil tu alang alang nak pegi sana , mak aku berhenti kat kedai telefon. Baiki ape tefon aku yang lama itu. Sekarang, dah taknak guna. hehe. Sementara menunggu mak aku, kakak aku suruh aku beli Mcflurry oreo dekat Mcd. Depan tu je kan. Hmm bolehlah aku isi perut sikit sebab perut kosong maa. haha :D





Mak aku berhentikan kitaorang dekat DEWAN sacc bukan MALL. But, it's ok. Foine exercise sikit en ?Then smpai tu kitaorg pi toilet. Then teman fara pegi beli hadiah. Then blablabla. jumpa dorang and tunggu kat restaurant. Kemain lama tunggu laa sebab tak cukup suit la apelah. Aku pun tatahu. Makan je aku tahu.Lepas makan ada sesi tukar tukar hadiah. Lepas je tuu ada sesi ambik gambarr. Pergh, terbaik ! Then kitaorang rancang nak main boling. Tapi ramai yang dah balik. Sedihnyoooo :'(.. Then pi solat. Lepas solat , kitaorang nmpak budak laki pakai baju merah melambangkan Aburn yang gagah perkasa. Huih ! Meletup-letup. fine, sambung cerita then aku nmpak je dorang aku pun mcm nak kejar and panggil dorang sbb nak jln sama sama la kan baru senang. Then dorang buat bodo je. -,- kesian aku. Malu gila , dahlah ramai orang. Fine , korang jahat. haha. Kitaorang buat rombongan ke PAS (Plaza Alam Sentral ). Maju weh maju. haha *gilo*



Dekat lif. Snaptu tidak ketinggalan.

Makan makamamm. *what bahasa ?*


Kitaorang sampai dulu and heran mana budak laki , tak sampai sampai lagi ni. Bengang waktu tu. Then Pah telefon Kasyful , dorang kata Khai nak beli  kastu. -.- Ya Allah , sempat lagi eh khai ! haha. Then dorang datang. Then main boling. BEST GILA ! Aku sorang je sama group dgn budak laki .terbiar.. kesian kita sobss. Haha. Okay, aku dapat strike ! heheh tu pun main tipu cessss. Kasyful paling terer kot sebab dia selalu main. Bajetnyewwww kauu ! Haha dia tu ketua kelas kitaorang. Kbye. Haha. Then last last tu ramai dah yg balik. Semua dah penat , tapi enjoy gila la. Nazran asyikasyik cilok aku punya game. Masuk longkang je. Eerrr. Pelaa ! Tak membantu pungg. Then kitaorang pun habis main then sempat lagi pegi beli ais cream Mcd. Haha. Penat. Ada yang beli air. Dahago la katakan. Kuang kuang. Then lepas habis semua tu, then balik. Hmm boring nyeee -.- kbye. Sekian saja. :D

Muka tahan excited :*


p/s : Class yg palinggg aku sayang. TERBAIK ! Meletup-letup. Alhamdulilah :) Thanks to Allah sebab mengirim dorang untuk bersama sama dengan aku pada tahun 2011. Alhamdulilah again. :') k , meh layaaan gambaaaa xD



Munifot, Eddot, Maryot 




yam and anis



kegilaan aburn


kasyful bajet



Garuda 's Aburn :D
.





Credit  to : Adibah, dan Fara <3




.

No comments: